Ik heb een idee, suggestie of klacht, hoe kan ik dit aan TOP-HOBBY doorgeven

U kunt uw idee, suggestie of klacht doorgeven aan TOP-HOBBY met behulp van de knop "contact".

Waar vind ik voorbeelden op deze site?

U vindt voorbeelden op deze site bij de producten.

Waar vind ik tips op deze site?

Tips vind u bij de producten en/of boven de subcategorieën. 

Waar kan ik de producten van deze site kopen ?

Stuur ons een e-mail en wij laten u weten waar u onze producten kunt kopen.

Kan ik bij Top-hobby kopen?

U kunt alleen bij Top-hobby kopen als u bedrijf heeft die Hobby producten verkoopt. Ga naar aanmelden vul uw gegevens in, e-mail een recent uittreksel K.v.K. en u ontvangt inloggegevens.

Wij leveren niet aan consumenten. 

Verkoopt Top-Hobby mijn persoonlijke gegevens ?

Nee, Top-Hobby zal nooit uw persoonlijke gegevens aan derden verkopen. Uw persoonlijke gegevens worden alleen door Top-Hobby gebruikt om uw bestelling goed te verwerken en om u op de hoogte te houden van nieuwe artikelen.

Moet ik ingelogd zijn om te kunnen kopen ?

Ja, alleen als u ingelogd bent kunt u producten en prijzen bekijken en bestellen.

Hoe kom ik aan mijn inloggegevens ?

 Ga naar aanmelden, vul uw gegevens in, e-mail een recent uittreksel K.v.K. en u ontvangt inloggegevens.

 

Hoe kan ik zien of mijn gegevens juist bekend zijn bij Top-Hobby ?

Als u klikt op uw naam bovenaan onze website en u gaat naar mijn account kunt u alles controleren. Mocht hier iets niet juist zijn, bewerk uw gegevens en klik op opslaan.

Hoe gaat top-hobby om met bestelde artikelen die niet op voorraad zijn?

De niet voorradige artikelen worden niet gefactureerd. Het teveel betaalde bedrag wordt per ommegaande teruggestort op uw bankrekening.

Als de niet voorradige artikelen weer op voorraad zijn laten wij dit via een e-mail weten. U kunt deze artikelen in uw winkelwagen plaatsen en aanvullen tot het minimale bestelbedrag. Op alle bestellingen is onze verzendkostenregeling en het minimum orderbedrag van toepassing.

Wat is het minimum orderbedrag?

Het minimumorderbedrag voor Nederland, België, Duitsland, Denemarken en Luxemburg is € 50,= excl. btw. Voor de overige landen is het minimumorderbedrag € 100,= excl. btw.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

In onderstaande tabel vindt u de verzendkosten per land.

LANDEN

 

Minimum

Bestelbedrag

Verzendkosten (excl. BTW)

Nederland, België

 

€  50 excl. btw

Factuurbedrag < € 100,= excl. btw € 7,=.

> € 100,= excl. btw portovrij

Duitsland, Denemarken, Luxemburg

€  50 excl. btw

< € 150,= excl. btw € 10,=.

> € 150,= excl. btw portovrij

Oostenrijk

 

€ 100 excl. btw

< € 200,= excl. btw € 12,50.

> € 200,= excl. btw € 7,50 per 32 kilo*

Frankrijk, Groot Brittannië

 

€ 100 excl. btw

< € 200,= excl. btw € 15,=.

> € 200,= excl. btw € 10,= per 32 kilo*

Finland, Estland, Ierland, Hongarije, Italië, Kroatië,

Letland, Litouwen, Polen,

Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden, Bulgarije

€ 100 excl. btw

< € 200,= excl. btw € 30,=.

> € 200,= excl. btw € 20,= per 32 kilo*

 

Griekenland, Malta

€ 100 excl. btw

< € 200,= excl. btw € 35,=.

> € 200,= excl. btw € 30,= per 32 kilo*

IJsland, Zwitserland, Albanië, Andorra, Bosnië, Cyprus, Groenland, Macedonië, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, Servië, Turkije, Wit-Rusland

€ 100 excl. btw

< € 150,= excl. btw € 35,=.

> € 150,= excl. btw € 30,= per 20 kilo**

Overige Landen

€ 100 excl. btw

< € 150,= excl. btw € 95,=.

> € 150,= excl. btw € 95,= per 20 kilo**

De verzendkosten worden, na aftrek van eventuele couponcode korting automatisch door de webshop bepaald op basis van het land van bestemming en het verwachte gewicht :

* 1 doos van 32 kilo bevat € 200,= productwaarde excl. btw

** 1 doos van 20 kilo bevat € 150,= productwaarde excl. btw.

Indien de werkelijke portokosten lager zijn dan de automatisch berekende portokosten storten wij de teveel betaalde portokosten terug.

Indien de werkelijke portokosten hoger zijn dan de automatisch berekende portokosten ontvangt u vooraf per e-mail een aanvullende factuur.

De genoemde verzendkosten zijn exclusief btw.

Moet ik altijd een kopie van het uittreksel Kamer van Koophandel e-mailen?

Ja, wij leveren alleen aan de geregistreerde vakhandel. Om dit te beoordelen hebben wij een kopie van uw uittreksel Kamer van Koophandel nodig.

Wordt mijn betaling veilig verwerkt?

U kunt kosteloos betalen met de meest populaire betaalmethoden zoals Ideal, creditcard, mr cash, sofort banking. Uw gegevens worden hierbij altijd veilig verwerkt. Wij maken hierbij gebruik van SSL (Secure Socket Layer), waarbij uw vertrouwelijke gegevens versleuteld worden verzonden. U kunt dit aan het gesloten groene veiligheidsslot in de internetadresbalk zien. 

Hoe lang is de levertijd?

Levertermijn is vrijwel direct, waarmee we bedoelen dat bestelling bij binnenkomst vrijwel direct gepakt en verwerkt wordt. Zendingen worden door de GLS dagelijks bij ons afgehaald en worden binnen Nederland doorgaans de volgende dag bij u afgeleverd. Wij blijven echter afhankelijk van de GLS en zijn niet verantwoordelijk voor bestellingen die te laat afgeleverd worden.

Hoe weet ik of mijn bestelling al verzonden is?

Wij verzenden uw bestelling per GLS. Nadat wij uw bestelling aan de GLS hebben aangeboden ontvangt u van hun een e-mail met het pakketnummer en een Track & Trace link, waarmee u uw zending kunt volgen.

Hoe kan ik de nieuwsbrief email krijgen ?

Vul uw e-mailadres onderaan onze website in en druk op inschrijven. U  ontvangt automatisch onze nieuwsbrief.

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord kwijt.

Uw gebruikersnaam is het bij ons bekende e-mailadres. Klik op wachtwoord vergeten, vul uw bij ons bekende e-mailadres in en u ontvangt automatisch een e-mail met uw tijdelijk wachtwoord. Om veiligheidsredenen blijft dit tijdelijk wachtwoord 24 uur geldig. Na inloggen zal u worden gevraagd uw tijdelijke wachtwoord te wijzigen.

Hoe kan ik mijn vorige bestellingen terugvinden?

Als u klikt op uw naam bovenaan onze website en u klikt op “Bestellingen” krijgt u een overzicht van uw bestelling . U kunt daarna met behulp van “ Bekijk bestellingen” de gewenste bestelling bekijken.

Ik ben niet altijd aanwezig op het afleveradres.

U kunt onderaan uw bestelling in het vak opmerkingen aangeven op welke dagen u wel aanwezig bent, wij houden er bij de verzending rekening mee. Ook kunt u een alternatief afleveradres aangeven, wij verzenden uw zending dan hier naar toe. Als u aangeeft dat dit ook voor uw komende bestellingen geldt nemen wij dit op in ons verzendsysteem en hoeft u deze informatie niet bij elke bestelling door te geven.

Als u wisselende verkoopadressen heeft zoals bij markthandel kunnen wij u aanmerken als particulier. U ontvangt dan van de GLS een e-mail met de mogelijkheid om aan te geven of de zending op een andere dag moet worden aangeboden, of dat het door de GLS bij een pakketshop of GLS depot moet worden klaargelegd zodat het daar kan worden afgehaald. Als u niet reageert op deze e-mail wordt uw zending zoals gebruikelijk de volgende werkdag aangeboden op het door u opgegeven adres. Deze service is nu alleen nog mogelijk in Nederland.

Antwoord niet gevonden?

Stuur een bericht via Contact en wij geven u zo snel mogelijk antwoord.